Lilla julafton

Är för mig en magisk dag!!
Klä granen,. slå in alla paket..
En mysdag på hög nivå..

Men ja har ändå en del kvar att göra o ja sitter fast i soffan!!..
Ska rulla köttbullar sedan..
behöver handla.. IGEN!!..
så trött på att handla nu så ja spyr!!..

Brorsan o Loise kommer ikväll..
vi ska ha fikamys o byta julklappar :D

Jag saknar min underbara!!..
Vill ha hem dig nu..
Tänker på dig o hoppas du har det bra!!..
Kommer bli en underbar jul.. DU ÄR BÄST!! <3

Undrar hur länge konsum är öppet idag??
Skjuter på det där så länge som möjligt..


Har vart ute med bilen o försökt få framdörrana att öppna sig..
Startade bilen o gick dör o sopade den ren..
men dom sitter ta mej fan bom fast.,.
Bakdörrarna går fint men inte dom fram..
jag får ju panik när ja kör!!.. har en hammare bredvid mig även att ja vet att ja kommer ut bak..
Ska ju iväg imorgon men dte kan ju hända att det släpper i låsen när ja kört en bit..
Det är en bra bil men tusan ingen vinterbil :(




HÄR KOMMER LITE JULBILDER FRÅN OSS :)


PEPPARKAKSBAKET


EN LITEN KILLE SOM ROTAT IGENOM SKAFFERIETPÅ EGEN HAND (NOTERA MJÖLET ÖVERALLT)


HITTAT EGEN MYSVRÅ :)


JESUKRUBBAN (FÅRAHERDEN ÄR NUMERA HALSHUGGEN TYVÄRR)



GOD JUL FRÅN OSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0