Min dag idag..

Har varit helt kanon!!..
vaknade med den underbara!!..

Gick till jobbet.. Kallt men så himla gott.. JAG TRIVS med vinter o kylan!!..
Det är mysigt!!.. under min sköna big size mössa :D

Fick en julklapp av en vårdtagare, eller 2 faktiskt =)
Blev jätte glad o rörd!!.. att ngn tänker på mig.. PÅ MIG!!

Fick sedan en mysig inbjudan till julafton..
Rörd ännu en gång.. att ngn TÄNKER PÅ MIG!!..

En skön promenad hem från jobbet med tyz...
Tog en varm dusch o la mig sedan under täcket på spikmattan med mp3,n i öronen..
Somnade som en stock o vaknade 20 minuter senare..
Rullade av mattan o la mig gott o bara vilade..
Älskar min spimatta!!..

Julkortet ja fick gjorde mig också sjukt sjukt glad!!..
Messade direkt till min mor... och fick ett fint svar tillbaka..
Saknar min mamma!!

Pratade sedan med lillebror i säkert 20 min
Han va på strålande humör..
Min fina underbara lillebror.. Älskar dig så otroligt mycket..<3


Mina tankar har hela dagen gått till dig C..
Du fattas mig oändligt o kommer va med oss hela julen!!..

Tänk om ja bara fick va 14 år igen!!..
Fick se dig en gång till o familjen va under samma tak!!..
Kärlek o värme!!.. TRYGGHET!! <3


Nu är det snart dags att sluta ögonen..
Tillsammans med den underbara!!..

Kommentarer
Postat av: Patti

Vem e den underbara? ;) Nu blev Patti lite nyfiken, hehe :) KRAM

2009-12-22 @ 23:30:20
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0