Tiden ensam

Kan vara otroligt mysig o värdefull...
Något man inte uppskattar när man har i överflöd..

Men just nu i denna stund tycker ja den är härlig...
Kyssen är hos sig o pysslar..
nicke är hos far..

jag går runt o städar o pysslar..
Lyssnar på Melissa Horn på full volym o dansar runt i min egen värld :D

Lycka komma så snabbt..
Den lilla pusselbiten som ändå är så stor!!..

Att det kännas så enkelt!!..

Jag mår så satans gott..
Även om det bara är för nu!!
även om ja har dig till låns.. eller jag lånar ut mig själv..

Så mår ja gott o ja behövde dig..
Inte som om du gör hela min värld.. men det va det lilla som behövdes!!--
Mitt hjärta är lugnat o min själ den svävar!!

Så för nu i denna stunden!!...
har ja sinnesro.. o ja ska ta tillvara på varenda liten sekund!!..

Jag lever mitt liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0