Ärlig..

Jag önskar att man kunde va 100 % ärlig på bloggen..
Tänk om man kunde lämna ut sig helt..
alla tankar allt som händer i ens liv..
tror det skulle gjort succe o tror det hade hjälpt mig mycket...

MEN.. i detta lilla samhälle som ja bor o alla känner alla kan det inte va så nyttigt..
Folk får inside info o drar egna slutsatser.. folk som inte står mig nära o som gör mig arg skulle kanske inte uppskatta att bli berättade om här.. behöver iofs inte nämna namn men det är ju inte svårt att lista ut..
Behöver ibland bara ösa ur mig skiten o att folk ska veta utan att ja behöver tala!!.
Folk kan då läsa o sedan bara veta hhur det är--
gärna kommentera på bloggen men inte IRL..

All skit senaste 4 åren skulle va så härligt att få ur sig..
all ilska alla svek.. att folk fick veta sanningen!!..
att ja fick det svart på vitt.. själv inse hur ja blivit behandlad, av både den ena o andra.,.
Hur ja själv handlat o gjort mina val..
Hur ja skulle kunna göra annorlunda i framtiden o hur ja vill leva mitt liv..

Jag är en god bit på väg o ja börjar mer o mer släppa taget om det förflutna o det är så härligt..
Shit va ja mått dåligt av dig.. dessa jävla tica o nervspänningar.. ångest attacker o vilsenhet!!..
Svårt att gå vidare o svårt att släppa in nya människor.. förvirrad men med ett godare hjärta än innan..

Ja är så tacksam för nygammal vänner som kommit in i mitt liv igen.. ni är 2
och ja mår så bra i erat sällskap.. sån skillnad på hur ja haft min omgivning det senaste..
ja menar,. bara kunns storgråta för att ngn tar mig på axeln..

VANEBO..lycklig att du finns o hoppas vi kommer binda kontakten närmare
MILLA..glad för att vi pratar igen o ja har saknat dig..
Hanna.Kan prata me dig om det mesta o ja vet att du förstår.. riktigt förstår..
Jennifer..Den klokaste människan i mitt liv men ändå inte tillräckligt nära
Kusin vitamin.. Kommit alldeleles för långt ifrån varandra
EMMA..min bästa vän men  bor så långt borta..
ERIKSSON.. den mest komplicerade men min trygghet..
Thorren.. Min galna brutta som också förstår det här med gangster grabbarna :P
Brorsan.. Älskar dig otroligt.. o vill ha bättre kontakt
Mamma % Pappa.. Glider allt längre ifrån
FARMOR.. Min allra bästaste vän.. du är hela mitt liv..
NICOLAI.. det raraste, det finaste, det bästa.. Mitt hjärta på utsidan kroppen!!..
LOISE.. raraste svägerskan.. som ja skulle vilja umgås med ofta..
Arbetskollergor/Vänner så underbara och som förgyller min tillvaro, får mig att glömma o att skratta
TYZON.. Min gris.. hårbollen som finns för mig alltid...
Mike.. så hysteriskt rolig o mysig.. Glad för återförenande
SLÄKTEN.. alldeleles för splittrad o jag saknar ER ALLA
DINGLEBOR/KLASSKAMRATER/VÄNNER.. önskar ja hade kontakten med en del o tänker på vissa mer än andra..
CONNY.. jag saknar dig vareviga dag..
FARFAR..Vi ses i himlen..

Kommentarer
Postat av: jen

Gumman! I know the feeling.. starta en ny blogg som du inte ger ut adressen till.. det är mitt råd.. eller skriv en bok eller ngt åt det hållet! jag tror det skulle kunna bli en intressant sådan!det är skönt att skriva så att pennan glöder samtidigt som man rensar ur hjärtat! tack för fina ord!:) U rock tuts!

2009-02-19 @ 20:34:59
Postat av: Tesstamente

Vad fint gjort av dig! Vi bör alla göra det varje dag:-)

2009-02-19 @ 22:30:11
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0