Bowling

Vart o bowlat ikväll..
discobowling with the boys..
Hanna kom en sväng.. mycket trevligt =)
Sara ville va hemma o pyssla :P

En gammal kär vän som ja åter fått kontakt med vilket känns underbart..
mina tankar är ofta med dig numera..
Du la armen om mig idag o shit va det betydde mycket för mig..
Inte ofta NÅGON nu för tiden gör så där mot mig..
Du är en god vän o så glad att du finns..
Det va mycket omtanke, o ja blev så rörd att en tår hade kunnat rulla..

Det får mig att tänka o fundera!!
på vad, jo vart alla mina nära o kära är..
för ack va sällan det händer att någon gör så där..
och idag så bertyder sånna saker OERHÖRT för mig..
att ngn bryr sig om mig.. Fantastiskt!!..

Nu ska ja iaf sova..
har en dag me en del pyssel för mig imorgon..

Sov så gott o ta hand om varandra...

Kommentarer
Postat av: Thorrén

Ja å kolla va fint ja pyssla me! :) Följer me nästa gång! Köss

2009-02-09 @ 21:28:28
URL: http://rockstart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0