....

Jag är så arg jag är så ledsen, jag är så förvirrad jag är så varför??..
Vad hade kunnat hända?, va kunde ja gjort annorlunda??..
JAG ÄLSKAR DIG ju o gjort hela tiden..
allt blev så fel.. ja va bara tonåring o jävligt jobbig..
Något hände, du försvann, du blev förändrad.. men blev du verkligen sååå förändrad??..

Dessa människor som tror sig veta.. detta jävla sverige o dess lagar o poliser!!..
Hur fan går det till egentligen??..
finns det inte 2 sidor av en händelse??..
borde inte polisen ta reda på fakta.. inget förtroende..

Ja älskade dig från första stund..
du blev min klippa..
Jag vet, FÖRLÅT!!.. ja va så arg på dig.. för så mycket.. vi kom inte överens.. men ja älskade dig..
Men det gick ju över.. du va så tyst.. men du va så underbar!!..
Vi hade så roligt.. vi va en familj..
Det va du o jag.. o det va dom... Men det va också VI!!..

Ja önskade mig och ja fick..
Men en dag vände du dig om o bara gick..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0