I just dont know...

Har inte den blekaste om hur ja ska formulera mig idag..
försökt skriva flera ggr men inte lyckats..

Ja tänker så mycket, tycker så mycket, k'nner så mkt..
Lite mindre lycka idag men det tror ja bara är bra...
Man måste ha lite downs..
Det är en tänkar dag tror ja.. en känslomässig dag..
Det kommer när ja lagt mig, krupit ner o dragit täcket över mig..
Mp3 i öronen o härlig musik..

Känner mig lite tom ska ja säga..
Ja måste skaffa mig en tänkarbok.. ingen dagbok utan där min tankar hamnar..
För här kan ja ju inte skriva dom.. saker uppfattas fel..

Tänk om man kunde ha en liten maskin som skrev ner det man tänkte o sedan gjorde en sammanställning och gärna ett resultat på det.. vore mycket nyttigt.. få sina tankar svart på vitt.. då hade mitt liv sett mkt annorlunda ut..

Röda Pricken borta!!

Kommentarer
Postat av: jen

good for you my friend! en skrivarbok.. perfekt!!:)

2009-02-26 @ 09:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0