Ingen rubrik

Idag har ja o fisen vart o hälsat på en gammal vän till mig..
Hon har en dotter som är 8 mån äldre än nick o dåm har busat..
Tyzon fick sig en dama o busa me han också :)

en liten kille på 8 mån blev kär i mig.. o ja i han :)
Hela EM försvann.. gött..

Imorgon ska fisen t sin pappa tidigt.. o ja ska faktiskt bara slappa..
ska bli gott.. jobbar kvällen sedan från 17-22 o sedan ledig helg..

Valentine på lördag o den firas me farmor o en sväng t pappa..
Har visserligen fått några förslag om den dagen men nja,.., det känns så där..
Fast ändå så tror ja faktiskt att ja date,ar just nu.. men ja vet inte???..
Fisen är min valentine o så är det med den saken!!..

mr, mike va här i tisdags,.. SÅ ROLIGT!!...o ja vart så impad..
trodde han skulle va lite tillbakadragen me Nick.. vet inte varför ja tänker så me folk..
men han tog för sig o ja va så nöjd.. !!.. vet iaf en kille som kommer bli en mysig pappa..
YES MIKE!! ja talar om dig :)

Ikväll ska ja bara se en film tror ja.. ingen ansträngning alls..
Fick 4 st på posten idag
*Frida
*höst i new york
*Illutionisten
*Som man bäddar..

Beställde dom igår o dom va redan här idag.. grymt
www.discshop.se 

O ja ha besultat.. ALDRIG MERA KAFFE!!!


Kommentarer
Postat av: jen

tack för alla mysiga kommentarer på min nya blogg! det värmer! sköt om dig gumman!kram

2009-02-13 @ 09:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0