Ja se det snöar =)

Och det va på tiden.. även fast det är för seent..
Men det är kul när man har smp barn :P
Va ute o härjade förut när det snöade som mest =)
10 varv runt tvätt stugan .. känseln försvann i armen.. Hmm.. aningen förslappad :P

Ja, mor skulle då kommit förbi idag efter jobbet men ringde först nyss o sa att hon skulle komma imorgon..
vilket känns som det kvittar just nu..
Har hon tid me annat borde hon fan ha tid att komma hit vilket hon inte vart på ett jävla tag..
Men middag me käärn, hos svärfar.. ja det går bra..
För hon träffar ju inte karl varje ledig stund hon får. nej det är ju tur..
Låter aningen bitter.. Tro fan det!!!!!!!!1
Aningen svartsjuk.. Icke så nicke.. tycker bara att det finns prioriteringar..

I söndags lät det som så att vi skulle ses vaaaaarje dag för att prata...har inte sett röken av henne ännu..
va ute me tyzon igår o hon kom körandes men såg mig nog inte.. ja skyndade på o sprang fan upp för trappan, ja ni som känner till den vet att den INTE är rolig.. för ja kände att ja bara ville KRAMA om MIN mamma..
Men hon va borta :(
Trodde lixom det va ngnstans på väg men nu är a tillbaka på ruta noll..
Känns som det kvittar...
Ja vill inte va ngn man ska hinna med eller planera in..
Utan ngn man VILL o BARA MÅSTE få träffa..

Idag har för övrigt varot en TOPPEN DAG.. ja har vart så super glad o lycklig över livet i allmänhet..
HÄRLIGT!!
ja o Nick har det såååå mysigt nu för tiden.. Älskar min min lille fis så otroligt mycket..!!
Han är mitt allt..


Kommentarer
Postat av: Patti

Så underbart kort!! =)

Ja, han e ditt allt å det kommer han ALLTID att vara!! Vet inte va ja säga om din mamma.. Det trodde jag inte! =( Så jobbigt det måste kännas, verkligen! Hoppas det blir bättre, å att hon börjar förstå va hon går miste om!

Kramis

2009-02-05 @ 11:20:53
URL: http://www.metrobloggen.se/fiinguzzilago
Postat av: Jeanette

Vilket fint kort!! Tänk va fort dom växer!! Kram Kram

2009-02-05 @ 15:25:45
URL: http://www.metrobloggen.se/angel4you
Postat av: Anonym

Du har en utmaning på min blogg ;)

2009-02-05 @ 19:42:51
Postat av: Marie

Raring...

D blir bättre med tiden, HOPPAS man ju...

När du ändå va uppe för trappen kunde du ju kikat förbi... Ja va hemma då, (tror ja) för ja träffa mor din iaf....



Köss

2009-02-06 @ 12:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0