Lugnet..


Känner frid i min själ..
Villråd i mitt hjärta men också lycka!!..

JAG MÅR BRA!!!..
jag kämpar på för att glömma.. stoppa undan!!

Ska skapa mig en bok.. i den boken ska allt finnas, i den boken ska ja hitta mig..
När sista sidan är skriven o boken stängs.. då är det också bakom.. REDO FÖR DET NYA!!

Ja måste läka mina sår.. bearbeta o gå vidare.. TÅLAMOD!!!,,,

Ska t jobbet om 45..
så nu ska ja bara ta på mig o göra smörgåsar..
Fixa undan här o sen ska ja bara hem o sooooova.. Jobbar tidigt imorgon..
Sen vill ja träffa dig...
Ja ska städa o baka lite..
Ha en underbar måndag.. sova lääänge o äta härlig frulle.. dega på soffan o lyssna på musik..
Rena min själ o börja på min bok..

Nya tider är här för att stanna.. det känns i luften..
Nu är ja STARK!!!,, insikt..

Kommentarer
Postat av: Marie

D låter hur bra som helt Mickis...

I´m here!!

2009-02-22 @ 21:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0