Målat =)

har nu målat en dödskalle på Nicolais vägg =)
har tagit in skrivbordet in till han idag o fixat me garderober o sånt..
han va så duktig mig fis.. välte bara ut alla 200 bollar 3 ggr mitt i all flytt :P

Ska fota o lägga ut bilder i helgen,,
imorgon hoppas ja att ja har ork för ja tänkte åka t öb o åhlens för att köpa in lite grejer t nicks rum o min skrubb.
FINT blev det iaf..

Mamma skulle ju som sagt komma idag men denna gången skulle hon träna o sen t käärn o ät mat så vi skulle höras imorgon..¤%#¤%&/
Har iaf målat av mig aggresationerna nu.. så ja hoppas på sömn.. men ja känner oro i hela kroppen.. måt tom, ILLA::

mådde ju dåligt före jul o kräktes o skit o ja tror det va stress för ja känner igen symtomen nu.. :(

Sov gott alla där ute.

Kommentarer
Postat av: jen

du e duktig gumman! hoppas det löser sig med dina problem! du är värd att må bra! kram

2009-02-06 @ 07:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0