Tack snälla du..

Sitter nu i soffan o är bra slö..
fisen ser på sina förbaskade teletubbisar.. går hela dagen runt..
Funderar starkt på att ta ner lilla Tv,n så han kan se i sitt rum ..Gahh.. ja får ju aldrig ha Tv,n själv ju :(

Gammla vänner som blir nya vänner :)
Folk som bryr sig.. folk som finns,..
Jag är förvånad, jag är imponerad, ja är förvirrad, ja är bröddoll, jag är JAG!!.

Ja sitter fast i soffan..
o ja har inte ett vettigt skit för mig..

någon har visst börjat klippa fisen men verkligen gjort klart jobbet så kanske ja får ta tag i det..
MEN, han är visst livrädd för badkaret så hur ska det gå nu då??
Vad har hänt??.. ja får väl helt enkelt duscha ihop med honom.. Han som ÄLSKADE att bada..

Ikväll ska ja se en film.. HÖST I NEW YORK..
skulle gärna snyfta lite...
Och sedan ska ja lägga mig tidigt..
Har en ledig dag till imorgon o får se va den bjuder på??..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0