The talk..

Jepp, nu har ja o mor pratat lite om saker o ting..
Hon kommer förbi imorgon o så får vi la se hur saker utvecklar sig..
Meningen är ju att det ska hålla i sig..

Hon är den hon brukade vara o lär nog inte bli heller..
svårt för mig att acceptera men det måste ja väl..

Men hur kan man acceptera att min mamma säger att hon inte orkar höra om mins problem..
hon vill bara ha det roligt o umgås..

Ja för ja är ju inte ensam o behöver prata dom gångerna ja väl träffar ngn som finns mig nära??..
Ja förstår inte hennes logik.. men ja ska va glad att ja har henne givetvis..
det är ju MIN MAMMA!!!..
Men va hände??.. va fan hände??

Ja är en av dom som lyckats växa om sina föräldrar.. NOT FUN!!..

Ja låter förmodligen grymt otacksam o som det är så synd om mig men det är inte alls så det är..
Den som känner mig o som följt våran relation, den vet vad ja menar.. o den är förmodligen lika chockad som jag..

3 dagen upp tidigt imorgon men det känns helt okey..
Hade en mysig morgon idag =).. trevligt sällskap!!

Nu hade ja tänkt ta en dusch o slänga mig på soffan o se ngn rulle tror ja.
Bakat bröd har ja gjort också :).. dokti tös..

Igår klippte ja mig :P
asfränt.. ska se om ja kan få ngn att fota det

Trevlig afton mina vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0