Vemodig..

Jag har sidor hos mig själv ja aldig trodde ja skulle få/haft..
När en känsla helt plötsligt innfinner sig fast man egentligen vill något annat o sen kan man inte styra över den fast att man själv VERKLIGEN VILL!!..

Hur kan ngt på insidan i kroppen påverka en så mycket??..
ärrena i själen gör sig påminda i vissa situationer o man agerar beskydd..
Även då man inte behöver bli beskyddad!!..
Jag blir inte klokare på det här..
lika bra att sluta tänka o känna alls på ett tag tror ja..

Lite pics från mobilen som laddades in idag..
Fisen med mina kläder runt sig..
SMOOTHIE
Pulkaåkning
Målningen på fisens rum


LITE ego får man ju va :P
Lille Mischelin..

Kommentarer
Postat av: Mike

o vilka söta bilder!!

2009-02-16 @ 19:06:26
Postat av: Marie

Härligt med ett bildinlägg =)

Uppfriskande o fräscht

2009-02-17 @ 16:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0