Alltså..

Ja hade inte tänkt o ta bort min blogg =)
Det va mer tankar för mig själv!!

den känns lite halv trökig, ja behöver skriva ur mig mina negatvisa saker.. hur roligt kn det va med en super dyster blogg.. då låter det ju som ja är helt deperimerad.. MEN så är inte fallet även om det kan låta så..
O ja skulle velat ha mer respons från läsare,, alltså från er som inte brukar kommetera, ni är ju en del som läser..

Man tapar ju lite intresse annars på ngt vis även om ja skriver för mig själv..
För om man vet vilka som läser, ja då kan man bredda sig lite..
Ja har ju en del funderingar i min hjärna :P.. så ibland behöver ja lite goda råd o andras perspektiv..
konsveravtiv kritik :)

Ialla fall, vi har jaft en toppen dag..
mys fulle o sedan gjorde vi oss klara o gick ut o busade..
va ute 1 timma ungefär..
sen gjorde ja stuvad vitkål- åh gud som gott det blev..korv o köttbullar till det..

lilleman har sovit o vi har bakat godis.. smält blockchoklad me puffris i..
Nu ska ja snart börja me tacos =).. sen ska vi äta chips o se på film =)
F kanske skulle komma förbi en stund.. hoppas han är på det goda humöret..
vore trevlig o MYSIGT!!!!..

brorsan o Lollo kom förbi o hämtade ut tyzon en vända.. då va han nöjd iaf..

Vi har dessutom diskat o pillat me tvätten.. målat lite o filmkameran har varit framme en vända :)

Ska se om ja kan får tillbaka min blogganda..
O ni kan ju försöka kommentera MERA!!... va inte rädd för att säga va ni tycker.. det gör ju JAG :)

Kommentarer
Postat av: eva

jag skall försöka ge mer kommentare men jag e så fruktansvärt dålig på de:)kram på dig så syns vi på jobbet:)

2009-01-31 @ 21:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0