Dubbel skit..

Ont i ryggen igen =(
va hemma från jobet igår o kommer va det ikväll också.
ja kan ju inte göra ngnting.. precis så ja kan ta hand om mig o lilleman men dte är tusan precis.. i liggande eller halvsittande såå känner ja inte av det men om ja går eller sträcker mig på fel sätt.. det bara viker sig..

Nu ska här börjas simmas.. så det så!!..

Nicolai ska t Franco ikväll o då ska ja bara slappa..
ett hett varmt bad..

Pappa kommer snart på fika..
ska bli mysigt!!

behöver en ny frilla också..*sucka*

Kommentarer
Postat av: eva

svickare, jag jobbar ikväll:(.....krya på dig,kram

2009-01-22 @ 15:15:05
Postat av: Patti

Du har blivit utmanad i min blogg ;)

2009-01-24 @ 15:20:31
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0