Idag då?

ja nu först o främst så trór ja vi ska ta o gå ut ja o lilleman o tyzon..
Lunch idag tror ja kan bli stuvad vitkål o korv.. äter han det måntro?

vi ska iaf ha tacos ikväll tänkte ja =)
sen har ja köpt ett sånt där litet litet pringles rör till lilleman*hihi*..
så vi ska ha MYYYYS ikväll.. en astrind lindgren film kanske :P

Idag tänkte ja skälla lite på mina föräldrar.. det är ngt ja inte pratar så mkt om här men det kan bero på att ja inte pratar med dom heller.. vad hände?
dom har inte träffat Nick sedan julafton slog det mig när ja vaknade.. o ja blev så arg o ledsen!!
Mamma bor ju 200 m bort.. SERIÖST!!..
pappa är som han är, men han borde fatta poängen ngn gång..
Saknar dom inte han??
vad ska ja göra för att nå dom?
fick iväg ett sms i förra veckan som fick respons men inget har ju hänt..
Nu har ja försökt me det mesta o det är inte direkt så att dom försöker förbättra situationen..
Klart dom vill träffa oss o älskar oss, men vart är dom då??
vart är min mamma o pappa??..

Livet vore enklare om ja hade dom, på många sätt!!
Och nu är ja vuxen så nu kan ja finnas för dom också!!..

Men sen är ja en person som är så himla Stolt!!..
men va spelar det för roll, det är dom som är mina föräldrar så det bore va dom som ska kämpa för kontakten!!..

Just nu känns det som att om inget händer så behövs det inga föräldrar!!..
varför nöjja sig me ett samtal varannan vecka som varar i 2 minuter?..

Nej då kan det fan kvitta me alltihop!!
Jag är ju redan ensam ändå..







"shit va skönt att välla ur sig skiten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0