Mitt <3 brister..

Hela min själ o hela min kropp, mitt hjärta mitt sinne!!
bara skriker  ..JAG VILL HA HONOM TILLBAKA

Medans mitt förnuft vet något helt annat...
Varför kan inte mitt förnuft få överta det andra?
säga till det där hjärtat att det är en riktig urusel idé..
att det inte är bra för mig??


O mitt hjärta säger att det är han som är HAN!!
men hur fan är det möjligt säger mitt förnuft?

det är krig invärtes o det börjar sätta sina spår..
ja har ÅNGEST!!
sitter stenhårt i mellangärdet o ja har nervspänningar!!..

Ja ber mitt förnuft, snälla.. ta tag i saken o tala om för mitt hjärta!!



Kommentarer
Postat av: lollo

e det fadern till barnet det handlar om? :-/

2009-01-28 @ 13:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0