Bakis??

Ja har banne mig en släng av bakis sjukan idag också..
I torsdags så blev det några öl o cider hos min kusin.. körde lite ölspel o satt o tjöta..
kl 05 va ja väl hemma.. knappt berusad..
mådde fint på fredagen.. drog me pöjkarna t grebbestad o vi va på sportshoppen.
ja fick köpt mig ett par nya fina supersköna pjux o en mysdress..

På kvällen hade D inflyttningsfest o ja hade lite känningar av huvudvärk men som försvann med första cidern ;)
drack nog en hel del trotts allt men ja kände inte av dte så mkt förrän det bara sa pang o då låg ja pall inne på toaletten..
Mådde relativt bra igår trottsallt o hade lovat Hanna utgång med mina gamla kolleger i kungshamn..
Alla va lagom bakis slöa men vi hade trevligt ändå..

Va på kanske o det va precis lagom med folk..
kunde inte dricka ngt större så körde på vatten men lyckades ändå dansa nykter..*inte ofta*..
Va hemma runt halv 4 tiden.. käka en bot pizza o sen la ja mig..

Känns fortfarande lite i magen.. får ta o äta riktig kost idag..
lax,potatis o spenat tror ja :)

men nu ska ja diska o fixa lite här innan lilleman kommer hem senare =)
Vi är lediga i 2 dagar nu tillsammans.. ska bli så underbart.. älskar min son..
och det är med festandet.. det känns som det inte är så mkt för mig..
inte på det sättet iaf..
I fortsättningen får det bli lagom med vin o lite snacks i goda vänners lag..
Ja börjar bli för gammal :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0