Det här med rubriker..

Är då inte särskilt enkelt.. När man inte ens vet av man ska skriva om..
ja babblar ju på om allt möjligt, inte bara ngt specifkt ämne!!

Jobbet idag flöt på bra..hade möte o mkt nyttigt blev sagt..
Mindre bra info också :(

Fisen ligger o ska sova men verkar  ha mkt att tala med nallarna om :P
sen ska ja duscha o måla tåisarna..
krypa ner i soffan o se på greys..
sen ska ja sooooova..

Jobba tidigt imorgon också,.. sen ska ja ta en promenix me tyzon o fixa farmors present..
Jo jag sa ju att ja vill eha ngt personligt.. hittade en sida där man kan få en bild inbränd i en glaskub..
www.3dcrystaldesign.se

Men tyckte det va aningen dyrt o hade nog inte fått hem det i tid..
MEN, ja körde förbi en affär här i Hunnebo o dom har ett stort hjärta i glas som står på en ljusfot så att det lyser..
O ska hitta ett fint kort där ja skriver ner va dte symboliserar..
och det är
*min farmors hjärtoperation
*hennes värme
*hennes styrka
*hur mkt ja älskar henne
*hur hon är den som finns närmast mitt hjärta av alla i familjen
*hennes mod
den kommer sybolisera allt som vi delar..
och ljustet,, ja det står för allt det lyckliga hon skänker mig!!..

Hon ska även få en sån här mysfilt som ja har o en liten kruka me påskliljor..:)
Min farmor betyder så oändligt mycket för mig..
Ja ringer nog henne, ja iaf minst 2 ggr om dagen.. och vi pratar alltid läääänge.. om allt möjligt..
o vi kan bråka.. va lika tjurkalliga båda 2-.. *haha*.. då hörs vi inte av på en evighet som det känns..
ja kan även ibland glömma att vu bråkar så när hon svarar är hon skitsur.. o då kommer ja på det.. *hahaha*..
Hon är den som uppfostrat mig o hjälpt mig med det mesta.. mer en mamma än en farmor!!..
Hon är dne första ja ringer när ja valnat o vi brukar då prata en ca 30 min så ja hinner vakna o tills min frukost är på bordet =).. o varje gång.. *suck, ringer du så tidigt..
och Jag- ja men du är ju ändå vaken :)

Farmor i mitt hjärta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0