Greys,..

Är helt slut idag.. sjukt trött o varm som tusan..
känner mig febrig men har ingen feber.. är nog mer "utmattad"
Känner mig lite depp får ja nog säga..
Sån där period.. går nog över om några dagar..

På Lördag ska ja träffa MIN EMMA...
ska bli så underbart roligt..
Ikea en sväng innan dess o sedan utgång med Hanna tror ja..
Och framförallt..... SOVMORGON!!!!
som ja längtar efter det... bara ja o min säng!!..

Nu ska ja se dom 2 sista avsnitten av greys som ja missat..
o äta massa massa choklad. =)

Btw, mina ticcs ja sysslar med.. spänner axlar,skuldror o halsen.. jag blir TOKIG!!!
Hur får man slut på sånt där jävla skit???..
ja blir ju sååå trött utav det.. o får ju aldrig slappna av..
tänker ja på det blir det bara värre :(
ja orkar inte me den skiten längre...
ibland är det bra o sen helt plötsligt kommer det..
och dte är värre nu.. har bara grejat me nacken tidigare men nu är det iut i käkarna o ända ner i skuldrorna..
Jag måste ju se helt konstig ut..
blinkar dessutom med ögonen också.. detta började i mellanstadiet..4an eller 5,an..
o sen har det hållt på.. näsan va dte en vända men det har gått över som tur är..
Det är pinsamt o det besvärar mig.. ja mår riktigt dåligt utav det.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0