Kontorsjobb..

Jepp, då har ja äntligen tagit mig i kragen o ringt runt överallt där ja behöver göra ett besök =)
DVS..
Möte på banken.,, ska byta kontor o skapa konton osv..
Bokat tandläkaren :).. Ja vet.. är själv imponerad.. slutet på april.. BRA.. då hinner ja vårda mig så hon inte skäller på mig =)
Och nu har ja ringt verkstaden som skall återkomma med ett prisförslag..
Bilen måste.. fixas ljus,rutan bak o att det skuttar o har sig..
sen kom ja på att undra om det inte va ngt på besiktningen också..
jävla skit det här med bilar..
Måste köpa nya sommardäck också tror ja..
Vart fanns det billigt då.. brorsan visste nog ngt ställe..
och sen ska dom på mina fälgar också.. Oj, ja låter riktigt motorvan.. HAHA..

Så nu håller vi tummarna på att det inte ska bli för dyrt med bilen..
har en annan verkstad ja kan ringa annars också i så fall..

Hoppas ni får en bra tisdag EM o kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0