Min dag med Mary

Kl 07.. ingen Mary på jobbet.. Hörre e ho??
försovit sig.. OOjjja..*men helt förståligt* Snuppa..

Iaf, ca 08.15 ringer det i min jobbtele..
Det är Mary, -det är stopp i dass o ja kan inte ta det, ja får kräkningar
jaja, jag kommer säger jag..
Väl på parkeringen så ser ja en halv sladd hängandes från marys car..
Jepp, hon har kört me kabeln från motorvärmaren sittandes i kontakten..
den är ju bara HALV :).. Hur fan det nu gick till..

Ja iaf, ja rensa avloppet me huvudet ut genom rutan o massa WC anka..
Burnar vidare..
Får larm runt 11.15 ja o mary drar vidare.. ja kör förbi kabeln en bit ovanför konsum..
stannar o plockar upp skiten..
Mary drar vidare t graverne för att hämta en ny.. duktig tjej!!..:)
13 tiden, ja då slutar jag =).. går o slötjötar me mary som ska jobba t 15.30

Ute på parkeringen efter ngt disskution säger ho t mig.. ja du är ju inte riktigt Normal..
TJONG, så snubblar hon o faller t marken.. *ASGARV*.. nej det är då fan inte du heller svarar jag =)..

Komer hem.. har givetvis glömt jobbtelen i fickan..
Men glada Mary är så snäll o kommer o hämtar den  :)

Min dag med Mary...


Kommentarer
Postat av: eva

asg....de sånt här som gör de kul att gå till jobbet...kram

2009-03-05 @ 07:52:37
Postat av: kristin

hahaha, grymt kul...



en dag som förnöjer

2009-03-05 @ 18:47:14
Postat av: jenny

Ha ha ha. Det är bara så bra!!!

2009-03-05 @ 19:59:48
Postat av: Mary

Helvete va du återberättade den här historien bra då..

Sitter faan o asgarvar här nu =) haha...



Störtsköna e vi =)

2009-03-08 @ 22:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0