Update..

Igår jobbade ja kvällen..
lämnade av Nick o sen låg ja faktiskt på soffan..
nada lust på att jobba igår kan ja säga...
Blev dessutom skitsur för en kommentar ja fick utav en kollega!!..
förmodligen menades det inget illa o hon skulle säkert känna sig lite dum om ja sa ngt men helt ärligt så tycker ja nog att man borde tänka efter lite innan man pratar!!.. det träffade rätt kan ja säga!!..man kanske inte ska va hur ärlig som hellst!!..

Jobbat idag till kl halv 2.. handlade lite o sen hem o snabbt på toa.. shit.. hade precis börjat handla när det tryckte på..
what to do??.. funderade seriöst på att ställa vagnen för att åka hem o göra det ja behövde o sedan återvända..
men tidsjagande som man är så..
ut me tyzon o sen käkade jag..
slöade o sen hämta nick på dagis..
han va siste man kvar.. men hade så roligt me sin favvo fröken marie.. dom lekte me lera.. kul kul..
Vilket ja också ska göra.. ska göra lite trolldeg o göra hand avtryck som ja sen ska spraya me silverfärg tror ja..
man kan visst göra som där play doo lera om man tillsätter ngt som finns på apoteket..
o lite karamellfärg..
det får bli söndagspyssel..kanske kan göra lite kycklingar :P

nu ska ja snart duscha o sen ska ja käka varma mackor med smögrn röra i..
o se på gossip girl..

DET GÅR LUS PÅ NICKS DAGIS.. Fy FAN!!.. det kliar överallt på mig..

imorgon bär det av t farmor för ja ska lämna bilen jue..
vi blir nog där mesta utav dagen.. äta middag där o så.. ska bli mysigt..
finns inget ställe ja känner mig mer hemma på..
inte ens här hos mig själv.. det är tryggt o ja blir lixom mig själv.. som ja är..
alla mina minnen.. blir liten på nytt.. inget spelar ngn roll.. ja är beskyddad!!.. ja är älskad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0