Våffeldagen..

Vart en skön dag..
jobbet flöt på fint..

tog svängen om konsum o in på gripsholm..
hade fått betla för mkt för en present ja köpt o hittade 2 skit snygga örngott men ska nog ha dem som byte till finkuddarna i soffan..
Kusinen o felerixen kom förbi o vi va ute en stund..
Nu har ja gjort våffelsmeten o Nick ser på sitt favvo program =)..
Cris ska komma förbi o så ska vi ha våfflor t kvällsmat.. åhh va gott =)

När ja kom hem så skulle ja ju städa men då såg ja att det hade brorsans tjej redan gjort igår =)
TACK SÅ JÄTTE JÄTTE MYCKET!!
märkte det inte ens igår men idag när solen sken så såg det mkt renare ut helt plötsligt :)
o hon gillar ju o städa så varför inte :P
Undernbart va det iaf så ja bara kunde sätta mig ner o slappa en studn innan ja gick o hämtade min fis på dagis..
JA JAG SÄGER DAGIS!!.. kommer alltid säga dagis..

sovmorgon imorgon..
ska jobba kvällen..
Nicolai ska t sin far o ja ska putsa bilen invändigt =)

fick höra att man kunde kolla sitt skattebesked på deras hemsida me Eleg men det funkar ju givetvis inte..
Det slog mig att skattebeskedet är nog ett av dom roligaste kuverten att öppna..
tills man får ett dåligt besked.. *HAHA*..

ne, nu ska ja värma på järnet snart..

Trevlig våffelkväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0