Vårdeprition..

När alla andra får höstdeprition mår ja hur bra som hellst..
När våren kommer mår ja skit.. fast ja älskar våren.. men den allra första tiden trotts underbara vårkänslor mår ja skit..
precis va ja gör nu.. har en extremt jobbig ångest o ett enormt tryck över hela bröstkorgen.. är sjukt låg o trött..
Orkar oftast inte prata o gömmer mig i mitt bo..
MEN ja har mina bra stunder också när livet känns som vanligt..
Har mkt omkring mig som påverkar mig o denna jobbiga ängest har ja aldrig kännt av..
den är skrämmande o sjukt jobbig..
MEN ja är stark o den ska inte bryta ner mig..

Så nu vet ni alla varför ja är lite som ja är just nu!!
inga frågor att ställa inga menande blickar.. utan jag är som jag är o ber er om ursäkt ifall ja på något sätt skulle såra någon i min omgivning!!.. vet vilka som är mina vänner o vart ja har stödet.. dom kommer heller inte att ta illa upp om ja inte hör av mig eller är som jag är..

Nu ska ja mig ett varmt bad o sen väntar en film o sedan greys..
Glass hade vart trevligt..

Kommentarer
Postat av: AC

Hej!!!

Vad kul att DU tittade in.. Får ju börja läsa din blogg oxå då.. så jag inte känner mig så ensam med mina funderingar och deppiga dagar....

Skickar en kram....

Ha det gött // AC

2009-03-11 @ 22:51:01
URL: http://annacarin77.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0