Bissedoktorn..

Jepp, dit ska jag om ca 2 timmar..
vi ska bara göra oss klara.. ska lämna fisen på dagis och sen tömma plånboken hos den där tandläkaren..
Är inte direkt rädd fär tandläkaren förutom att hon skäller på mig..
för att ja inte använder tandtråd.. ja luktar illa säger hon :(
GÖR JAG DET??..

ja glömmer det ju hela tiden.. ja borstar 2 ggr om dagen NOGA, o sköljer numera med listerine varje morgon..
Försöker med lite plackers när ja kommer ihåg det..

Man borde kanske värna mer om tänderna.. dom ska ju hålla tills 100 om man blir så gammel..
Känns som ja har ja vi kan gissa 3-5 hål..
vi får se när ja kommer hem..

Dags att göra sig klar..

Kommentarer
Postat av: eva

Ja,tandläkaren e aldrig roligt att gå till...De e SÅ dyrt...Jag var där för en vecka sen och nästan 1000kr fattigare:(....hoppas de går bra iallafall...kram

2009-05-11 @ 11:16:44
Postat av: Daisybramble

Plackers är bra, det är jag totalt beroende av!

2009-05-11 @ 11:40:17
URL: http://www.metrobloggen.se/9
Postat av: Mary

Uhhh.. ja vågar inte ens gå dit längre...

Men när ja vunne på lotto, då ska vi såga rätt käften o dess hål =)

2009-05-12 @ 14:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0