Det blåser!!

Är en riktig fin dag idag men det blåser..
och det är svinkallt inne i min lägenhet.. ja fryser..

Livet är allmänt rörigt just nu..
ja är nere som fan o vet varken ut eller in..
men idag så tror ja iaf att ja börjat att nysta lite i det!!..

ja funderar btw att lägga ner bloggen..
vad är poängen undrar jag.. ja vill ju kunna sncka av mig o få respons..
men det fungerar ju inte direkt!!..

det blir bara gåtor och det känns som om ja bara gnäller o tycker att livet är skit o allt är jobbigt..
visst, det mesta är jobbigt o ja har min up´s and downs.. älskar livet o är go o glad..
men mina motågångar är många o gör sig tyvärr ofta påminda..

O ja skulle bara behöva lugn o ro vara för mig själv..

Funderar på om ja skulle ta me nick en helg t borås o bo på hotell..
så gott vi kunde ha det då.. bara ja o fisen :)

Jag o fisen.. ett bra Team.. screw all the other!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Fröken Johansson kanske inte e världsbäst på respons... men snälla du, lägg inte ner bloggen..

Ja läser den ju avr dag.. Du roar mej =)

2009-05-05 @ 16:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0