Älka mamma :)

Kan du säga Älska??

Älka..

Kan du säga älska mamma?

Älka mamma :D

wiiiiiiieeeeeeeeeeee

Så när ja sa god natt, jag älskar dig
- Älka mamma

Fick sitta en stund extra....
pussa din lilla hand..
Höra det ärliga skrattet..
O se dig i ögonen o höra dig säga.. Älka mamma..
O du reste dig upp o gav mig en kram..

Ja la handen på mitt bröst o sa..................................
Mitt hjärta...
o la sedan handen på ditt..
Är ditt hjärta...
Och ditt hjärta
La åter handen på mittt..
Är mitt hjärta...



Kommentarer
Postat av: Mary

2009-11-26 @ 12:19:08
Postat av: Mary

Fy va mkt kärlek. Älska

2009-11-26 @ 12:21:23
Postat av: Patti

Oj oj .. Du har börjat att blogga igen, va ja har missat :P

Gud så fint.. En massa ÄKTA kärlek!! Längtar tills min skrutt säger så!! :) KRAM

2009-11-26 @ 13:15:37
URL: http://www.metrobloggen.se/FiinGuzzilago

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0