Bvc..

Skulle vart där kl 09.. hade ställt klockan men tänkte nog att fis ändå skulle vakna innan..
vilket han inte gjorde så vi snoozade till 08.. hade säkert sovit längre.. typiskt.. annars hade vaknat 06.30

Upp o i med frulle.. byta om på han o ja en snabb dusch.. så ringer telefonen..
ja skulle ni kunna komma kl 10??..
Jag med glad röst.. -Visst inga problem... (yea right).. just my luck!!..

Så nu sitter ja här o väntar på att få åka ner..
fis ser på dvd i min säng o tyz ligger i sin korg.. han har vart på regnpromenad!!..

Ska tvätta idag dessuotm.. jihoo..
men det är en mysdag för sånt..
ska slänga ihop några sockerkakor tror ja..
kan va gott o ha i frysen..

Köttkorv o vitsås me potatis står på lunchsedeln!!..

vill bara gosa ner mig i soffan o dra fram min dvd box o ligga där hela dagen..

Får så va liten tycker om det senare ;)

Bilder från Nickes dopdag 7 Oktober..



Kommentarer
Postat av: Mary

Myspys dag hjärtat !! Ja tvättar oxå, men ska jobba senare... kul jul =)

2009-11-02 @ 13:48:38
Postat av: jen

nawh! han har växt massor sen i somras michis! jikes!! så otroligt söt den lille fisen är!!!

2009-11-03 @ 06:43:00
URL: http://liveyourdream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0