Före VS Efter

Som sagt.
va o hämtade min soffa igår =)

Jag o Jennie.. en släpkärra o en bil..
Va ska man me karlar till?? :P

Gick som en smäck!!.. inga konstigheter!!.. smarta ideér ;)


Vi fick satt på divanen, åt det hållet som va tänkt..
men det såg ju för bedrövligt ut..
Fick vända på den helt enkelt.. sikken tur att den är vändbar..
och enkelt är det :)

(Nej, man fick INTE bananen med på köpet.. den va bara energi) :P


Notera träet på ena armstödet.. det är en fiffig mojjäng som ja kan ställa min kopp me varm choklad på när ja krupit ner under filten o ser en schysst DVD!!..
Den går att rulla ihop dessutom ;)

Här kommer före VS efterbilder ..
Kommer ändå att sakna min gammla soffa dock!!..
det va en fin tid vi hade!!..





Bilder på skrutten efter sitt bad idag =)
i nya soffan som han tycker är sååååå fin o myser sig i..
(Trotts att han gallskrek när hans far bar ut den gammla igår :P
men så glad han kommer bli när han ser den där borta :)







Kommentarer
Postat av: jen

OJ SHIT va snyggt det blev michis!!! å VILKA SNYGGA KUUUDDAAAARRR!!! o skåpet passade ju kanonsnyggt till nya soffan!!:) så fint du har det vännen!!!

2009-11-05 @ 20:55:37
URL: http://liveyourdream.webblogg.se/
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Gud så söt liten kille du har :)

2009-11-10 @ 10:59:00
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: stjärtie

fan va bra det bleev ;) mys på hög nivå!

2009-11-11 @ 11:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0