Härliga dagar...

Igår va en riktig pysseldag..
Diskade o röjde undan..
Gjorde fint i skrubben.. eller ja fint o fint :).. det är inte direkt inrett därinne ;)
 
Hämtade julsakerna..
Fick bytat gardinerna, fått upp stakarna o lite juldukar o en o annan tomte..
Möblerade i sovrummet o fick fixat tv.n med sladdar o grejer så nu kan ja se TV där inne :D

Åkte till J o vi tjötade en hel maaaaaaaaaassa... det va mys o behövligt.. LOVE YA!!
Såg lite film också..

Idag åkte ja t farmor o hjälpte henne med diverse saker!!..
lämnade tyz där o åkte till torp...
Fixade min outfit till nästa helg :P
lite annat smått o gott..

Hämtade tyz o nu sitter ja hemma o myser i soffan..
Ska ta lite kvällsmat o sen blir det ett glas RÖTT!!.. Äntligen..

Imorgon blir det småmys hemma..
Ev bio o sen utgång..
Härliga helg..
Det är så ja kan gråta en skvätt för ja mår så satans BRA dessa dagar.. o ja njuter..
Jag behöver dom verkligen!..

Söndag skall spenderas i soffan o mysas..
Fisen kommer också hem.. LOVLEY!!

Måndag är det jobb som gäller o ja hoppas innerligt att ja inte kommer ha mer ont..
Det känns fortfarande på morgonne o vissa rörelser..

Simma står på schemat..
Det ska jag försöka ta tag i..
Måste komma igång..!!..

ha en underbar helg!!!... <3

Kommentarer
Postat av: AC

Hej gumman....

Blir det utgång i Khamn imorgon eller???

Tänkte bara kommentera på förra skrivet: ÄLKA...

Johan sa till mig en gång när han stått o tittat på mig medan jag torkade mig efter duschen, fått på mig kläder... - Mamma, du ÄR fin med kläder på ..

Den du.. hahaha..

Hör av dig imorgon vetja ifall det blir utgång här hemma. Kram kram

2009-11-27 @ 23:05:47
URL: http://annacarin77.blogg.se/
Postat av: jen

du e så pysslig michis. Grejar o fixar hemma. Duktig tjej! mysigt att murpa! kom o tänka på dig här om dagen och kände att nu var det väldigt längesen jag träffade michis. Vi får ses i juletider michis tycker jag!!!

2009-11-28 @ 09:40:23
URL: http://liveyourdream.webblogg.se/
Postat av: Mary

FAAN va sköj d ska bli till helja.. =)

2009-12-01 @ 12:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0