Inventering..

Ja, efter 2 dagar med sovmorgon känner sig mitt sinne på topp..
jag är pigg.. men inte min kropp..

Vaknade o hade mera ont idag (sucka)..
det kändes riktigt bra igår em..

Iaf, fick i mig frukost o ut me tyzon, ja måste ju röra på mig..

Diskberget växer o det kan ja bara inte ta itu med.. stå stilla så länge hade knäckt ryggen o armen hade värkt sönder kort därefter... så ja ska fjäska med en viss person lite senare :)

Tänkte kanske ja kunde inventera i garderoben..
slänga bort sånt ja inte använder etc etc..
men det upptäckte ja snart att det går inte det heller..
Men fick lite ordning bland mina toppar iaf..

Ååååå, ja vill inte ha mer ont nu..
Ja vill kunna pyssla, jobba, julpynta, shoppa lite.. kanske lite vin i helgen..
simma, baka me lilleman...

Så nu blir det DVD innna fisen kommer hem från dagis!!..
så ja har energi kvar till han..


Ångesten börjart krypa på för alla mina måsten som inte är måsten!!..
stress, stress och åter stress!!.. inget ja borde ha, men det sitter på insidan!!..
Men ja försöker vända på allt o stöta bort den!!..

Det här är tiden på året som jag älskar!!:.
mår som bäst om oftast!!.. hittar mig själv o myser.. samlar kraft etc etc..

Skulle behöva mer tid...
får försöka pussla om vardagen lite tror jag!!..


dags för DVD o filt..
kanske en skål med GLASS.... MMMMMMMMMMMmmmmmmmmmm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0