Kreativitet...

Torsdagen avslutades på ett litet annorlunda vis..

Slutade kl 15.30 igår..
Hem o fixade lite..
Till Jennie o käkade taccos.. MYYYYYYYYS!!..
Vid 20.00 fick vi (JAG) för oss att dra till the BIG CITY DINGLE--
jag hade en massa grejer kvar i ett förråd där..
flyttade bara för 41/2 år sedan..

Knökadein allt i bilen.. min lilla seat--
5 lådor,3 sopsäckar..
1 stor ikea påse.. mindre småpåsar..
1 skrivmaskin.. JA SKRIVMASKIN
1 dataskrivare..
1 snowracer
i lite mindre kartong
1 mega stort barbiehus (nerplockat) givetvis..

1 jennie
1Michaela..

40minuter tog kalaset..
hem o lämna Jennie..
In o fixa lite.. klockan va väl närmare 22.30 när ja va hemma..

Natten gick sådär
vaknade 07.20 av en fylld blåsa..
vaknade 08.20 av en törstig hund..

BRA NÄR MAN HAR SOVMORGON... o BARA har 1 KVAR.. till nästa gång.. 2 VECKOR!!..
Iaf, hade ärenden till Khamn.. tog vägen om jennie o käkade frulle.. färskt bröd.. MUMMA

Sen hem.. har grejat hela dagen..
rensat o packat om..
upp på vinden med hälften..
slängt det som skall slängas o fyllt bilen me det som ska t garaget!!..

Och nu ska ja snart gå o jobba!!..

Det här går ju såååååååå bra :)


Åååå vilka underbart roliga saker man hittar..
gammla kollegieblock me klotter..,kärleksbrev.. agendor, dagbäcker..
foton. vykort.. gratoskort etc etc etc..

En del sorligt också...

Men allt är minnen, och allt är mitt liv!!...


Kommentarer
Postat av: Mary

Härligt med värsta nostalgi trippen =)

2009-11-16 @ 10:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0