Morfin..

Har haft ont i en skuldra hela veckan när ja vaknat.. men det har gått över..

Igår gjorde det dessvärre inte det...
Hade så ont så ja grät.. i flera timmar...

Pratade me sjukvårdsupplysningen som skickade mig t jourcentralen i lysekil..

Armen är ju fullt rörlig åt alla håll men kan inte slappna av i den o har heller ingen kraft i den..
Fick en spruta morfin o en spruta voltaren..

En massa pillurer... o nu är det soff/sängläge.

Märker ingen förbättring idag förutom att det gör ont i ryggen som det gjorde i förrgår..
Jäkla skit!!..
Känner mig helt slut i kroppen..
Men kan inte heller ligga still.. då får ja ont i armen.. konstigt nog.. värst är på morgonen!!

Hoppas på bättring imorgon.. är sjukskriven.. nice 2 karensdagar på samma månad..
lagom till jul lönen...
dubbelSKIT!!...

Stackars min fis.. får så dåligt samvete.. kan inte ens lyfta han..
men har ändå lyckats byta en blöja o klä på han.. men då va han medgörilg.. annars hade det aldrig gått..

Hans pappa är här o underhåller han!!..
Men han har ju så mkt energi..

Blir iaf dagis imorgon så han kan få lite rutin o lek/bus!!..

Hade ju så mkt mys planerat för denna helgen...
Och på onsdag går han till sin pappa igen..
Kommer sakna han som tusan denna gången..
Har missat så mkt dessa dagarna!!..

Fan va handikappad man blir!!.. kan ja inte ens klä mig själv..
Än mindre torka mig där bak!!..

Sa ja att ja behöver duscha??

Någom som anmäler sig frivillig??

Kommentarer
Postat av: jen

men michis vad har hänt med din skuldra???

2009-11-23 @ 10:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0