Något Bättre...

Vaknade o hade inte alls lika ont..
Tack gode gud..
STog upp o tog på lilleman, mamma kom o hämtade han för att lämna han på dagis..

Gick o la mig o somnade om.. till 10.. underbart!!.. vet inte när ja sov så gott som ja gjorde inatt..

Åt frukost o tog tabletter o la mig igen..

Tog mig en välbehövlig dusch vilket va ett helt företag-.-.
aj som fan efter den men efter lite vila till så..

Har lyckats laga middag idag också.. o precis bytt en blöja..
Så det går åt rätt håll..

Och håll i er.. jag ska börja simma hade ja tänkt mig..
Hellst 3 ggr i veckan om ja får till det!!...
Jag måste får rört på min onda kropp!!..
Om ja ska hålla till pension!!..

Snart kommer min bejbi o då blir det myyyyyyyyyyyys!!...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0