Saker..

Jag har ju så himla mycket saker!!..
jag fattar det inte...

Nu har jag ju ändå röjt ur allt o packat om allt..
men ja får ju ändå inte plats..
eller jag får ju det men ingen organisering!!..

Får PANIIIIIIIIK!!..
vill bara slänga bort en massa..

Får ta mig ett röj till här framöver..
Så fort ja får tömt garaget o kan sätta bort en massa purgas dit!!..
Alla julsaker behöver packas om också så det ska ja göra i januari..
då kommer det dessutom bli mkt mer plats!!..
det är väl ca 5-6lådor bara där..
inte oragniserat.. så kanske det blir 4 då da :P

Och det nedra skubben. som ja röjer titt som tätt..
ja får bara acceptera att det är min egen tipp där inne..
Har alltid vart o kommer alltid att vara..

Så här såg det iaf ut när ja fick hem alla sakerna från förrådet i Dingle..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0