Tålamod på burk tack..



Jag skulle vilja köpa 5 st tålamod..
Jag brusar upp alldeles för lätt nu för tiden..
ja försöker verkligen skärpa mig o inte bli arg på den lille..
men han går mig på nerverna.. som tusan ibland.. lille skitonge!!..
Blir skogstokig..!!
känner sig som sämsta mamman i världen..
O dessa armbågar o hälar.. in i bröstkorgen.. in i sidan.. i ryggen.. aj aj aj aj aj..
o alla utbrott han får.. kastar saker.. slår o skriker.. tycker iofs det blitt bättre sista tiden men ja tycker denna trottsperiod borde gå över snart!!.. mister vettet snart!!.  eller det gör ja ju som sagt redan ibland..

o varje gång lovar ja mig själv att inte bli så där rysligt arg.. utan att LUGNT O SANSAT ta ett snack me den lille..
att nej, nu ska ja va den BÄSTA mamman i världen.. aldrig höja rösten, aldrig "dra näven i bordet" mer..
Utan vara pedagoigsk o bestämd.. men inte arg..

Mmm.. o man blir mer besviken på sig själv varenda gång..
så nu lovar ja mig igen.. ja ska inte bli så där ryyyysligt arg..
jag ska va pedagoisk.. kan bli arg, men inte så där ryyyysligt arg!!:.

Nu ska vi ha kvällsmat...
sen blir det soffmys med chips!!.. det som e kvar.. vi kunde inte hålla oss förut.. *fniss fniss*

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHA Du er en helt vanelig mamma, vennen. Men vet du at Jesper Juul (kjent Dansk Psykolog) sier at der er ikke barna som trasser men vi voksne som ikke lar barna "KLARE" selv. HMMMM jaja sånn kan det jo også sies. Du er helt sikkert en FANTASTISK Mamma. Gleder meg SÅÅÅÅÅÅÅÅ til og treffe dere igjen.

2009-11-07 @ 21:58:29
Postat av: Eva

Jag förstår dig helt, de e samma sak här. Jag kan bli så arg på min hulligan och sen får man dåligt samvete. Men vad man älskar sina barn.

2009-11-08 @ 08:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0