You made my day....

J säger:

Michaela Elisabeth(va det va?) Johansson, jag tycker att du är en sån fin människa. Du är stark och har ett starkare psyke än många andra. Du är tydlig och rak med vad du tycker o vad du känner. Du har ett djup och en fantastisk förmåga att analysera saker. Det respekterar jag enormt. Du är öppen och lättsam och jag uppskattar din vänskap enormt. Jag tycker det är viktigt att säga såna saker o..

J säger:

jag tror inte att jag sagt det. så jag säger det nu. Du är en grym vän och jag kommer att finnas för dig allways! tack för att du finns min vän

J säger:

dessutom är du en fantastiskt bra mamma! jag kommer att plocka med mig många av dina tankesätt om jag blir mamma någongång!


Kommentarer
Postat av: jen

hihihih.. kopierade du det! toka!

2009-10-27 @ 10:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0