Livet leker =)

Och jag är nöjd.. inte nöjd som nöjer mig.. UTAN NÖJD =D
sitter på min altan o bloggar :P
lilleman är i bergen o busar med hundarna,,.,
gräver i rabatten o kör me sina bilar..
bara tröja o tuffaste kepsen :)

Sitter o funderar över mina projekt ja ska göra hör ute..
det ska byggas trall.. antingen en stor, eller en blomstertrall..
det ska köpas sandlåda..
planteras rabatter.
sättas insyns skydd
köpas nya utemöbler o parasoll..

Hundarna sitter i varsitt trä med lina..
dom lever livet..

ja har pratat me kommun om att ta er en massa träd!!..
så ja får längre kvälls sol..

ja ska klipa buskar o rensa upp intill berget..

Härliga vår!!.. jag älskar mitt liv!!..

en grill måste jag ha =)
o en ny solstol..

men allt är småprojekt o allt måste inte  hända detta året!!...
jag myser <3

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad härligt de låter, de verkar som du mår super...Men visst e de kul med små projekt att se fram emot. Kram

2010-04-14 @ 12:58:28
Postat av: Anna

Härligt det låter!



Visst är det underbart med projekt! Och du verkar ha en mycket sund inställning till dem, det är bra, då slipper man bli besviken.

Kram

2010-04-14 @ 18:21:17
Postat av: jen

Å va härligt det låter!!! ni myser ordentligt ni fyra!:D kul med en ny hund oxå.. kan du inte berätta mer om den. Hur kom det sig att du skaffade en till? är det samma ras som tyz? är det jobbigare att ha två vovvar etc?

2010-04-14 @ 22:21:55
URL: http://liveyourdream.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0