Trött

Jag är så trött så ja gråter..
och inte endaste människa som finns där!!..
Fy fan va ja är trött på folk..
Ingen som kan bete sig..
ingen som fattar familjeliv..

Åååå,, tröga människor..

hur beter sig folk mellan 25-30 idag?
som barnungar... väx upp för fan..

o vuxna.. dom e bara patetiska!!..


eller så är det helt enkelt mig det är fel på......


helt slut efter helgens arbpass..kom nyss hem..
in i duschen o sen soooova...
för att börja kl 7 imorgon bitti igen..
sen kommer lilleman hem..
ge mig fan på att ngn kommer krångla där så man inte kan vila efter jobbet...

Nä fy vad jag är arg...
så JÄVLA arg.. men det är rätt gött det också!!!..
som omväxling...

Kommentarer
Postat av: Thorrén

Whats wrong Darling? I'm here...

2010-04-18 @ 22:34:53
Postat av: jen

Skickar över en bamsekram! du fixar det här gumman!! hang in there! jag vet att du har det tufft!!!

2010-04-19 @ 07:53:42
URL: http://liveyourdream.webblogg.se/
Postat av: Mary

Puh, tur att jag bara e 23 än så länge.. =)

2010-04-19 @ 13:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0