Zigge??

ja i torsdags så bar det av t gbg..
Kollade in det lilla livet =)

Han fick självklart följa med hem :D



Här ligger han o tyzon i baksätet på väg hem..
Mellan dom 2 har allt funkat fint..
Vi va dock hemma efter 8 på kvällen..
så det fanns inte så mkt tid.. men han sov gott hela natten..
ingen olycka där..

fast det har såklart funnits andra tillfällen för det =)

Han är snart 5 månader gammal o en livlig liten krabat..
Men mkt snäll.. lydig o lättlärd..
Går bra o koppel o har VÄLDIGT god aptit =)
älskar tuggben o en smart liten krabat..

Det har varit väldigt svårt att namnge denna krabat..:P
ja va helt övertygad om SNOBBEN..
men det fick ja ge mig på..
sen har förslag varit
*Castro
*Rocky
*Chabo
*Pettson
*Baltazar
*Chester
*Musse
*Baloo
*Paddington

Men nu tror ja att jag har det :D
det har legat på tungan men inte kommit ut..
men till min förvåning så ploppade det ut.. IDAG =)
Zigge it is =)

(fast bli inte förvånad om det skulle ändras) HAHA

Här kommer lite bilder på pysen

den är lite suddig men så himla härlig.. alla mina pöjkar ligger o gosar =)..
sida vid sida o tuggar ben






Kommentarer
Postat av: Mary

Han e verkligEN LJUVLIG... !!

2010-04-05 @ 15:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0