Fortfarande ingen ström..

Ja som sagt, fattas ju en kabel till min dator..
ska köpa ny.. så smånigom.. ganska gott att ingen dator ha faktiskt..
lånar när det behövs..

så därför kommer det väl inte bli så mkt bloggande..
utan några rader då o då när ja får tid.. det är ju trist!!!..
men så är det ibland..

Har legat i magsjuka tidigare i veckan :(
så det vart ingen smimning denna veckan heller..
det är helt enkelt inte meningen ;)

men ja har promenerat iaf..

Ledig igår.. spenderades på sportshopen med Marie.. härlig tös det där!!..

Börjar 5 idag.. en kortiskväll..
ska nu hem till min disk o sen blir det soffläge fram till kl 17 med popcorn o OC..

vill fly mina tankar för ett ögonblick!!..

Har en norgeresa framför mig att planera.. =)
ROLIGT!!.. längtar som tusan..


Ja drömmer om dig på nätterna..
är du åter hos mig?? försäker du säga mig ngt??
du måste tala tydligare....



Kommentarer
Postat av: du vet vem

jag ska vara tydligare jag lovar. jag hoppas att ja får komma tbax till dig. förlorar så mkt när ja inte e hos dig och d gör mig galen @->->-

2010-02-06 @ 19:35:06
Postat av: Maria

Gleder meg til du kommer :) Håper det ikke blir så lenge til.... Klem på deg og prinsen

2010-02-07 @ 10:02:18
Postat av: jen

stackare som har varit magsjuk!!! blä!:( vill höra om norgeresan!!!!!

2010-02-07 @ 10:33:16
URL: http://liveyourdream.webblogg.se/
Postat av: Mary

Myspys

2010-02-08 @ 13:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0