Inte bloggtorka

har bara ingen strömkabel till min dator...
Har haft massa att skriva...
har massa att skriva. bilder att visa..

Så håll er till tåls.. ja ska försöka gre me det här så småningom!!..
Sitter nu på jobbet o tjuvar lite tid innan ja ska gå hem i snökaoset...

Haft en annolrunda men mkt givande arbetstur idag..
Man lär sig så länge man lever..
O tänk om ja vore doktor o kunde bota!!...
mitt hjärta går sönder!!...

Nu ska ja hem til min fis o lägga han..
sen upp tidigt för att jobba.. skotta fram bilen först o främst kanske ;)
skulle haft 2 tennisrack för då kunde ja gått me dom uppe på :P
o dragit fis i en pulka..(haha, det där lät roligt).. hihi

Ska spela mario idag.. jäkla roligt spel må ja säga..
TACK HJÄRTAT!!! <3
det får mig på helt andra tankar..

Gissa va ja gjorde igår??
åkte skrillor.. o ramlade inte en enda gång *mallig*

imorgon ska ja förska ta mig till tumlaren o låta fläsket flyta!!..

Love and Peace

Kommentarer
Postat av: Sully

Wiee äntligen!!!

2010-02-02 @ 20:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0