Not fresch!!

Har som sagt en snuvig son..
och det känns som om ja har snor i hela lägenheten.. den rinner o rinner o han torkar med handen o sen överallt..
Soffan, sängen, mig...

Dammet yr o ja fattar inte.. ja dammsög i söndags..
var F*N kommer all skit ifrån??.. det är grows.. riktigt riktigt äckligt..
Soffan känns skiten, igen.. samt mattan..

Jag är blek o finnig.. ja vart kom finnarna ifrån??.. aldrig haft för tusan..
Fötterna är fulla med sprickor samt en rejäl ond en..
Dom är riktigt äckliga.. BLÄ för dom!!..
huden känns fnöskig o äcklig..
det gror igen lite här o där..
ja är INTE nöjd med mitt hår just nu..
ja som älskade mitt hår.. va hände där??..

och ja vill SIMMA!!.. vilket ja inte kommer kunna få till denna veckan :(
o inget annat heller verkar det som..
Plus instängd med tanke på lillfisen..
Inte ens tyzon har fått ngn promenad.. bara sprungit lite i hagen på utsidan...

Nicke har trotts feber o världens hosta en väldans massa energi..
borde inte febriga barn sova hela dagen??.. det trodde iaf jag..

Blir hemma imorgon också...
Billigt, nej inte dirket kanske :(.. men så är det ju..

Tänk om man hade någon..
Tänk om det bara kunde komma in ngn som hjälpte mig med lite av varje av just det här!!..
typ 1 person, eller ja kan tänka mig 2!!.. *morr*

dessutom så är ja torr på händerna o naglarna skivar sig..
ser också bedrövligt ut.. I´m a mess... but still sexy ;)

Aj som F*N, en liten vass armbåge rakt in i sidan..
Nej, nu skall brödet in i ugnen... får se hur det blir..
brukar inte bara bröd.. så ja bara gissar..

Kommentarer
Postat av: Mary

Snuttemuttenyttan. Du e bra äcklig du, men ack så bra du e ändå !!!

2010-02-24 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0