400

Jepp, det här är inlägg nr 400!!.. :)

Som ja hade tänkt skulle få en speciell innebörd..
Har legat på kvällarna p funderat över saker ja ska skirva i bloggen men sen på dagen så har ja glömt det igen :P
Så det här får bli ett inlägg precis som alla andra :)

Har idag tagit bort alla julsaker..
packat ner det i lådor o satt ute i hallen..
Fått fram dom "vanliga" sakerna,..
Bara gardinerna o så där kvar..
Men det tar ja imorgon.. bort me dom o upp på vinden o städet o pysslet..
Känner för att rensa i båda den ena o den andra vrån just nu o slänga massa onödigt..

Lilleman ligger för middagsluren o ja ska vila mig en liten stund..
Lira lite xbox tror ja bestämt :D

Har nu ett tag funderat över ett WII.. eller ja ska ju ha ett WII..
men har helt plötsligt blitt snål.. är inne o ska beställa men ändrar mig i sista sekund..
För det känns som om dom pengarna snart kommer behövas lägga på annat..
Närmare bestämt min BIL :(
VUXENPOÄNG för det tycker jag :)

Har ett enormt berg med kläder som ligger över hela sängen..
Inte bara mina kan ja tala om..
kanske man skulle låta dem ligga kvar o se om dom fortfarande gör det ikväll..
(se om ngn fattar piken) ;)
Disken har ja också sparat.. hihi

Fis ska gå till son far när han vaknat..
ja ska åter till jobbet.. dessa 2 dagar gick snabbt..
Nu blir det jobb hela helgen..

Nej nu kom ja påt.. ja ska se the hills på Mtv.com :)

Tjing så länge..

Kommentarer
Postat av: maria

legg dem på bilen og kom til oss.....

2010-01-07 @ 14:12:49
Postat av: =)

Och alla 400 har man följt...=)

2010-01-07 @ 17:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0