En sjuk lilleman..

Ligger det bredvid mig i soffan..
Dock ingen feber men väldigt snuvig o hostig!!..
fattar ändå inte hur man orkar ha sån energi när man inte e helt kry??..

Hade tänkt ja kunde fått bakat lite idag när ja ändå va hemma men det fattas lite olika grejer :(
ska ta ett städröj tror ja.. fixa lite med lillemans kort kanske..
köpte ju album före jul..

Vi ska väl försöka knöla oss i en massa kläder o gå ut me tyzon ett varv!!:.
sånna här dagar önskar ja verkligen att ja inte hade hund..
Så man slapp gå ut..
eller att lilleman kunde ve ensam hemma 5 min medans ja tog ett varv runt kvarteret!!..

Så simning blir dte inget med idag..
Hade iofs ändå igår tänkt att skippa det då det bara blir en gång denna veckan o nästa ingen..
Så då kan ja vänta så drar dom det på nästa lön!!!.. ja årskortet alltså :)

Sen lillfisen kom hem har han sovit väldigt dåligt :(
vaknar många ggr o kommer in till mig..
Hade nu tänkt att vänja han va vid att inte komma in till mig utan står upp varendaste gång o följer med han in igen.. han protesterar inte utan går snällt med i kryper upp i sin säng..
Men så fort han vakanr kommer han in igen o somnar inte om..

Inatt kom han vid 02.20 o hade bajsat..
Trevligt... sen sov han dock ända fram tills 06.20 när vi skulle upp..
Men det va bara att bädda ner oss igen..

Så här försigår projekt, lilleman sova i sin egen säng hela natten!!..

Nej om ja skulle få på mig lite kläder kanske.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0