En trevlig dag...

Jobbade igår.. helgen är så himla mysig att jobba..
Man hinner så mkt mer, man kan ge så mkt mer..

Ja o Märi fick oss sedan ett ryck..
vi slutade båda halv 2.. sen drog vi till torp,..
Det kliade i plånboken.. ;)

Hittade dock inte så mkt o va mk nöjd över mitt ekonomiska ansvar :)
fick mig en tjock tröja en kortärmad o 2 vantar till lillfisen..

Men sen när ja kom hem.. ja då fck ja äntligen betsällt mig ett WIIIII =)
hade ju tänkt köpa detta på torp men det va billigare via la internet..
Så det kommer i veckan :).. tjoohoooo!!

Ska idag försöka ornda vinterdäck till bilen,
och om 1 1/2 timme väntar ett besök hos herr doktor ang min rygg..
Är sjukt nervös o ja vet inte varför :S

Nicke kommer hem i EM o det ska bli så mysigt så..
Han ska va hemma läääääänge nu :D HÄRLIGT!!

från o med imorgon börjar mina arbpass kl 07.45 katjing!!
hur gött som hellst..
Inga problem att jobba tidigt nu inte ;)

3dagars ledighet väntar till helgen.. mys med lilleman, mys med min man!!..

IDAG KÄNNS LIVET PÅ TOPP O JA TÄNKER NJUTA AV VARJE LITEN SEKUND


Kommentarer
Postat av: Mary

Gött mos bruden.. Jaaaa, det var en alldeles ypperligt trevlig resa.. TROTS min hysteri över ditt körsätt.. Hahaha

2010-01-11 @ 21:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0