Små saker

Som har blivit så viktigt för mig...
låg o funderade imorse..

förmodligen är det ja som är wierd..
Men efter att saknat så mkt så länge så betyder alla små saker så himla mycket,...

och då tänker ja på saker som jag gör för andra..
ja nu ska det handla om lite ego tankar här :P

Jo alltså, ja gör ofta små saker för dom ja tycker om..
som ja sedan inte vet om dom märker.. som ja kan bli lite ledsen för inte uppmärksammas..
Inte för att ja gör saker för att fö kredit för det, inte alls så..

Men nu är min tanke som så, att eftersom ja själv saknat så mkt av dessa små saker..
som ja funderade över imorse är så vanliga naturliga saker vi gör för varandra..
ja det kanske är därför det inte uppmärksammas på samma sätt..
just för att det är så det ska va, men att ja inte haft det på väldigt väldigt länge!!..


Sen är det kanske så också att om ngn gjort dessa smp saker för mig så hade ja sett dom..
ja hade blivit otoligt glad.. nästintill gråtfärdig..
Men just också därför att ja saknat det så länge.. från många!!..

<och sen har ja insett en del viktigt i livet..
det gör man när man när man förlorar någon/något....
Livet kan ändras drastiskt när som hellst!..
så man ska inte ta det för givet..

om morgondagen inte fanns..
Hur skulle du då vilja leva idag??






Kommentarer
Postat av: Anna

Du har fått en award av mej!!!

2010-01-23 @ 11:08:04
URL: http://brunettanna.blogspot.com
Postat av: Mary

När ngn frågar mig om ja behöver nått på konsum när jag e sjuk... DÅ blir jag lycklig !!!

nd you know who..



<3 <3

2010-01-26 @ 10:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0