Tänk om..

man hade ngn som bara kom förbi..
Pussade mig på pannan..

Räckte över en hel påse med göttigheter..
ex
*glass
*tidningar
*filmer
*godis
*dricka
*snacks
(*alvedon
*nässpray)

tände lite ljus åt mig..
bäddade ner mig i soffan o sa..
Lilla underbara gumman.. stackars dig.. krya på dig nu o ligg här o mys...
ja tar hand om disken, tar lillskiten med till pulkabacken..

Sen lagar ja en god middag åt dig, målar med Nicke.. badar nicke..
Går ut med tyson..
Tittar till mig med jämna mellanrum.. en puss i pannan då o då..
En strykning över håret..

Ordnar kvällsmat, lägger lillskit..
och sen.. ger mig fotmassage.. kliar mig på ryggen..
ser en film med mig..

Och sen.. tar mig i sin famn o stryker mig över aniktet o bara sitter där o tittar på mig när ja somnar!!..

Visst hade det väl vart underbart <3


Kommentarer
Postat av: jen

JAAAAAAA! tänk om.. gu så underbart det hade varit! fyttirackarns!

2010-01-16 @ 17:03:24
URL: http://liveyourdream.webblogg.se/
Postat av: Norrmannen

trodde du hade det?

2010-01-16 @ 17:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0